Lnk juice

Thursday 24 February 2011

vilodag idag, dagen erbjöd badhuset med äldsta sonen, vi busade som fan i vattnet och det var jättekul, sen lite mys hemma och sen tog jag med marley till vårdcentralen för spruta i båda benen och kolla upp hans eksem som han utvecklad på armen.. fick en salva och han var duktig och grät bara lite när han fick sprutorna. lilla älsklingen..

annars har dagen varit rätt dålig men det är väl så ibland..
tog en powerwalk på kvällen och det var verkligen jätteskönt, hade lätt kunnat gå dubbelt så mycket men va tvungen att va hemma i tid för vi beställde takeaway igen. väldigt väldigt dålig ovana för vi gör det för ofta men jag har varit så nere och depp så det kändes okej ändå.
åt en del kolhydrater så imorgon kommer jag köra hårt på löpbandet och pumpa musklerna i gymet.

och jag har även anmält mig till ett halv maraton, första i år och det ska bli kul!
måste styra upp hotell och resan dit, det är typ bara 2 timmar på tåget så inte alls farligt.

No comments:

Post a Comment