Lnk juice

Thursday 17 February 2011

hej ångest

imorgon är det 14 dagar kvar. BARA 14 dagar, det har känts som en mindre evighet, det var 24 dagar sen senast... så dessa två veckor kommer gå snabbt. jag har laddat kylen med det som behövs så nu kör vi.
har spinning bokat för imorgon och på lördag SKA jag till gymet och köra nåt på gymet, antagligen crosstrainer för mitt knä gör fortfarande ont, sa jag ens vad som hände? jag var påväg hem från tisdagens dubbelpass i spinning, att mina ben kändes som gele gjorde nog inte saken bättre men jag skulle gå över vägen, ungefär 3 minuter från där jag bor och jag trampar i ett vattenpöl och bara glider iväg? what the fuck liksom? slår i knät men kommer upp och fortsätter gå, väl hemma drar jag av mig byxorna och det är massa skärsår över hela knät och det blöder. suck.. det räckte inte med skärsår på fötterna efter dom jävla ballerina skorna..

måste bli smal :(

No comments:

Post a Comment