Lnk juice

Tuesday 15 February 2011

jag har varit lite kass med maten idag, kan nog bero på allt jag åt på kvällen, vi hade takeaway (curry) beställde en chicken rezala, keema naan, saag paneer och kebab puree som starter. åt dock bara upp halva rezalan och dela paneer med K och dessutom åt jag massor av den fantastiskt goda banoffee pajen. jag vet inte om det var tröttheten eller alla överflödiga kolhydrater men jag somna på soffan runt halv elva och var verkligen som i en koma, sov bra hela natten och Marley sover bra han med. han har inte sovit hos oss på flera dagar nu och det hjälper verkligen att gå in med en mjölkflaska om han vaknar till mitt i natten, annars brukar vi ju ta in honom och så får han sova i våran säng.

annars har jag inte gjort mycket idag, lämna X och kom hem och slappa lite, gjorde en skink omelett som marley älskade och säkert åt hälften av

hämtade X och marley somnade på vägen, la över honom i sin säng och han sov i 2.5 timma! jag gjorde lunch (fläskgryta och ugnsrostade parsnips till mig och K) och håller på och gör korvstroganoff och pasta till ungarna.

har ätit yoghurt och musli (ovanligt!) till lunch och åt lite av det jag laga nyss så man orkar med att gå och träna.

min ipod är laddad och nu är jag redo, K är på ingång så ska slappa i en timma och sen dra iväg.

No comments:

Post a Comment