Lnk juice

Saturday 26 February 2011

jag fasar för morgondagen för nu har träningsvärken börjat komma efter kvällens mördarpass. jag körde både spinning och bestämde mig för att göra stationsträning på impuls. och helvete vad jobbigt det var. 30sekunder på varje övning och allt från situps,pressups,springa runt salen,chrunches,biceps curls, shoulder press och övningar jag inte kommer på vad dom heter för att jag är så utmattad.

och det regnade när jag gick till gymet, och det regnade när jag gick därifrån. en gråare dag får man leta efter.

efter lunch tog jag med barnen och träffade martin och hans små. vi gick till nåt lekställe och sen följde dom med hem till oss en stund. det var kul för X och E skötte sig någorlunda och bråkade inte hela tiden.

men nu är det typ jättesent och jag MÅSTE sova. ska upp, göra en stor frukost och sen dra iväg till barry island där outdoor fitness väntar med ett sjukt jobbigt 90minuters pass på stranden. och det här är ingen sand strand vi pratar om. utan med stenar och klippor och jag fick nyss veta att man ska göra workout i vattnet.. what the fuck liksom.. jag kommer antagligen få en fet förkylning och ligga däckad nästa helg. men lets hope not! ska ta med ombyte och varma kläder att ha över så är det säkert okej.

nej ska i säng nu och inser att det strax bara är 6 dagar kvar. ååhh

No comments:

Post a Comment