Lnk juice

Saturday 19 February 2011

jag har så ont i tandköttet och har haft det i några dagar så jag vet inte vad jag ska ta mig till, måste nog ringa tandläkaren i veckan..
jag läste att det kan ha att göra med ont i halsen som jag fortfarande har, men försöker att inte sätta diagnoser för då blir jag bara nojjig!

idag tog hela familjen en lång promenad, först in till stan, fika på starbucks och handla nya kläder till marley och xavier fick nya jeans, skitsnygga är dom :)

sen gick vi vidare ner till the bay och luncha och vidare hem, blev en redig promenad och vi var hemma runt två.

Laura kom och plocka upp mig strax efter tre då det begav sig mot gymet. var inte alls peppad på att springa och eftersom jag har 3 dagar med tunga benpass så körde jag styrketräning och 40min på crosstrainern. nu blev det förvisso ganska tungt ändå för jag körde intervall träning och benen är helt möra nu.
brände riktigt bra med kalorier så det känns bra.

har vispat ihop lite choklad mousse till K som han säkert kommer älska, den är ganska diet friendly, iallafall för fas 2 och 3. det är bara smält 90% choklad (inte gott!) med 2 äggulor och ihopvispat med grädde. jag kommer inte ens smaka på det för jag klarar inte råa ägg.

och vet ni vad.. 13 dagar kvar nu.. det går snabbt snabbt snabbt nu och jag längtar så.

nu ska jag bara fundera på om jag orkar köra aerotone innan spinningen imorgon. isåfall måste jag gå hemifrån klockan 9 på morgonen.. får höra vad K säger men det brukar oftast va okej.

No comments:

Post a Comment