Lnk juice

Monday 21 February 2011

11 dagar

kan man vara jättetrött och hur speedad som helst samtidigt? isåfall är jag det just nu och jag vet inte vad jag ska göra för att slappna av.

K är ute med sina kurskamrater och jag är mörkrädd och vågar inte ens gå ut i köket. skulle börja göra blomkålsgratäng (tack marcus) men insåg att osten var nästintill slut så la i disken snabbt som fan och diska upp nåra stekpannor innan jag sprang ut ur köket. fy fan. nu sitter jag under det gigantiska täcket och kollar på csi new york.

idag körde jag dubbelpass i spinning, det var "kul" men jobbigt och den sista halvtimman så värkte benen och ena knä't som vanligt. men väldigt givande men grämer mig lite över att jag inte gick hem som vanligt utan var tvungen att ta bussen.
kommer va typ likadant imorgon eftersom laura också ska köra spinning vid 7 så jag får skjuts hem. har dubbelpass då också men kanske får passa på att ta en liten powerwalk under dagen istället. om det inte spöregnar. fast om det gör det så kan jag iof ta på mig regnjackan :)

No comments:

Post a Comment