Lnk juice

Wednesday 31 August 2011

efter ett stort jävla slip up igår natt så är jag helt redo och i rätt mindset att börja på rätt spår igen.

började dagen med gröt, en sån där liten burk med gröt och det är bara hälla i vatten och sätta på locket och vänta några minuter och röra om och voila..så är gröten klar. 187kalorier tror jag det är i en sån. och nej det smakar inte alls gott även om jag hällde i lite kanel i det. jag är absolut ingen gröt person. det ska vara smörgåsar i stora mängder helst.
men men..

vet inte riktigt vad dagen har att erbjuda. vädret är typiskt brittiskt,grått och förjävligt och går vi till parken så lär det ösa ner. jag ska iaf gå på boxercise och spinning ikväll då jag lyckades byta dagar med keir. han fick mina tisdagar och torsdagar så länge han lägger barnen (jag matar och badar dom) för då kör jag bara kettlebells klockan halv åtta och det är ju rätt sent. måndagar har jag dubbelspin och behöver gå hemifrån typ klockan fem. och fredagar så kör jag oftast spin halv sex men det var fullbokat så jag tänkte prova trx suspension training. ni får nog googla det men det är typ stretchband som sitter fast på väggarna som man använder. ser intressant ut.
och på lördagar så kör jag ju OF 75min bootcamp träning i parken och beroende på hur trött och seg jag är på söndagar så gör jag gärna spinning på morgonen.
vilket betyder minimalt med återhämtning men jag måste påpeka att jag faktiskt inte gör så mycket på dagarna förutom att vara ute med barnen,göra mat osv. tycker inte det är så jobbigt.

men detta känns väldigt bra jag känner verkligen att jag har återhämtat mig och vet precis vad jag ska äta och träna nu dom sista månaderna.

No comments:

Post a Comment