Lnk juice

Wednesday 17 August 2011

börjar om lite smått...


jag har börjat använda shapeupclub för att följa maten lite bättre, jag sket totalt i vad jag åt medan pappa och syrran va här och det medförde en viktökning på drygt 7kg. det mesta är nog water retention men jag lovar..jag åt tokmycket mest hela tiden. det var typ ris varje dag. tränade ju rätt hårt dom senaste veckorna (kanske t o m månaderna) så jag slappna av och tillät mig att äta medan dom va här.

men nu vill jag återgå till mina gamla matvanor och jag är inte alls glad över att magen är stor och svullen.. men borde vara tillbaka i gammal form om nåra dagar.

så idag har jag ätit 1145 kalorier men jag har även tränat bort 795 kalorier av dessa.
körde 60min boxercise, 45min spin och 26min powerwalk.
nu värker knät och jag ska typ duscha och vika en hel hög kläder i sovrummet.

No comments:

Post a Comment