Lnk juice

Tuesday 30 August 2011

ur spåret

det har varit en hel okej dag, elvira och sixten kom hit tidigt medan martin var på intervju för att få engelskt personnummer och vi passade på att måla spargrisar och leka med småttingarna. efter lunch så träffades vi i parken i några timmar.

jag har varit på kettlebells och det var ett väldigt bra pass. kommer känna av det imorgon helt klart

men sen hände nåt och påvägen hem blev jag typ superlåg och jag gick t o m och köpte rakhyvlar i affären som nu ligger slängt på soffan. sen blev jag hungrig och nu står jag och steker chicken nuggets och ska äta det med vitt bröd och det kommer bli lite frosseri tror jag istället för att skära mig. jag behöver nog maten för jag glömde äta lunch och åt bara lätt kvällsmat vid fem innan jag tränade halv åtta.

nåja. nya tag imorgon. och då lovar jag er att jag kommer skärpa mig, ska ta lite bilder så jag kan jämföra om en månad!

No comments:

Post a Comment