Lnk juice

Tuesday 23 August 2011

det blev midwales över helgen och det kändes som om man kom till ro med det här att säga hej/hejdå till mark. jag vet inte hur länge hans kropp orkar hålla igång och även om han såg någorlunda pigg ut så har han gått ner så himla mycket i vikt och precis kommit hem från strålning.gud vad jag inte vill att han ska dö. jag tycker ju om honom.

jag har mest bara tröstätit mig igenom helgen och ingen datorn att kolla kalorier och jag logga inte igår heller. mest för att jag inte äter tillräckligt..

igår så åt jag 3 bananer, jordgubbar, 1 persika, havregrynsgröt, en soja kaffe under dagen, tok för lite och jag kände hur krafterna var slut under mina spinningpass.. när jag kom hem så gjorde jag köttbullar med havreflingor,ägg och kryddor (5 stycken) och åt med en kokt potatis och broad beans och pyttelite spenat. då blev jag ganska mätt och sen la jag mig i soffan och kolla på hells kitchen och gick sen upp för att läsa och somnade efter att jag läst ut boken.

idag är en ny dag och jag sitter och äter min gröt och suckar lite uppgivet för vädret är väldigt mulet och mörkt. vad ska vi göra idag?

No comments:

Post a Comment