Lnk juice

Friday 19 August 2011

igår åt jag 1426 kalorier och brände 665 kalorier. det var ett riktigt jobbigt kettlebell pass.inte så tunga vikter men massa reps om och om igen. mina armar och ben värker, och ryggen. ajaj

fick sms igår kväll då min granne undra om vi skulle ut och springa på morgonen. "i can anytime" svarade jag käckt eftersom jag var på väg till bells och var väldigt peppad.. och sen kom morgonen och jag kunde knappt kliva upp ur sängen.. kvart över nio får jag ett sms om att hon är redo och jag hade försökt fötränga och var påväg ut genom dörren till en kompis för att lämna kläder till hennes ungar. men där stod grannen, klädd i träningskläder och man kan ju liksom inte säga nej.jag gick upp och bytte om på fem röda sekunder och satte marley i sin kärra och X fick sitta i hennes dotters. sen bar det iväg. det kändes betydligt bättre när vi väl började springa.
vi sprang 6.6km, sen hem och göra lunch och jag halvsov ihopkurad i soffan medan mina pojkar lekte och tittade på tv runt mig. jag var helt slut. nu har jag dock piggnat till, ska fixa lite disk och sen steka korv till kvällsmaten. potatismoset har jag redan gjort.det gäller att va effektiv.

när keir kommer hem ska jag iväg och spinna, och eftersom det är isaac som är instruktör ikväll så kommer jag ta vilodag imorgon, han är en riktig sadist och kör gärna 5 låtar på raken då man bara ska ha tungt och kämpigt, sen åker vi till keirs mamma ikväll också. så ska försöka få in en fin promenad i Elan Valley imorgon.

No comments:

Post a Comment