Lnk juice

Wednesday 27 April 2011

dagens

jag lever och frodas men det blir inte många inlägg här just nu...
för det första så är min laddare till netbooken fortfarande sönder och jag har inte brytt mig om att skaffa en ny, men det måste göras snart!
sen är dagarna typ rätt likadana.. äta,sova,träna,familjen osv osv.

igår körde jag kettlebells i en timma, spinning 45min och sprang 1mil..
idag har jag en grym träningsvärk och är ganska trött och sleten, vi tog oss en tur in till the bay och luncha på favorithaket och vidare till stan så X fick ett efterlängtat spel till sin nintendo ds och vi köpte en ny fin wok panna och en sån där kött hammare så man gör köttet platt och fint... och en roasting tin också!

köpte present till elvira som fyller år idag men har kalas på lördag. det blev en skateboard med hello kitty på.. hur tufft är inte det liksom!! hoppas hon gillar den.

på lördag ska jag springa castle coch 10km som är för alla som tränar med outdoor fitness.. känner redan av nerverna och jag är såå nervös... usch, sträckan är ju inte alls lång men det är trail running och riktigt vidriga backar (har jag hört för jag har inte varit där än)

håll tummarna!

No comments:

Post a Comment