Lnk juice

Tuesday 22 March 2011

så idag efter att jag lämnat x på lekis så gick jag och handlade lite och styrde kosan tillbaka till huset då jag började laga mat. klockan är inte ens tolv men jag har hunnit med att göra blomkålsmos, ugnsrostad butternutsquash med rosmarin, sötpotatismos (till barnen) samt en stor pork roast som står i ugnen med alla möjliga härliga kryddor. har även mosat ner ägg med majonnäs fast äggen kokade jag igår kväll så det räknas kanske inte :)

jag var grymt trött när jag vaknade imorse, somnade sent och har vaknat några gånger av ryggont och i ena benet så känner mig lite halvkass nu.

marley kommer typ somna när vi går och hämtar storprinsen så ska gå iväg och köpa fler matlådor. det behövs nu kan jag lova :)

det är så härligt väder och det är så underbart, kanske får ta med barnen ut en sväng efter lunch!

No comments:

Post a Comment