Lnk juice

Tuesday 29 March 2011

lite seg dag och käken gick nästan i lås under eftermiddagen när marley tog sig sin tupplur då jag satt och gäspade konstant.. kan man göra nåt åt överrörliga käkar? det finns ju vissa situationer då man gärna inte vill att det ska hända.
do you remember? :)

nu har jag gjort klart dagens träning som var 55min kettlebells session utomhus, det var varmt och skönt och jag svettades så fruktansvärt mycket och jag var den enda som gjorde det. whats wrong with me.. det droppa så mycket så jag kunde knappt se nåt.. sen småjogga jag tillbaka och köpte mig en vatten och mötte upp laura på våran vanliga mötesplats. det blev en liten runda. jag var så fruktansvärt öm efter att ha lyft vikter konstant och det var tunga grejer kan jag lova.. oh my god.
så det blev 6.5km totalt. helt okej!
har även gått ungefär 10km under dagen och imorgon tar jag äntligen vilodag. känns i kroppen att man har kört varje dag sen i lördags.

längtar till min skål med soja yoghurt,musli och jordgubbar och björnbär nu alltså. när ungarna har lagt sig ska jag byta om och läsa mens fitness också. köpte senaste numret idag yay!

No comments:

Post a Comment