Lnk juice

Wednesday 2 March 2011

det är seriöst sommarväder ute, det är så varmt i solen så jag har hängt ut tvätt, himlen lyser blå och jag kan inte vänta tills marley vaknar så vi kan ge oss ut. dessvärre behöver pojkarna äta lunch men jag värmer och tar med så kan vi äta i parken! har gjort kladdkaka också så det kommer bli riktigt mysigt

dessutom kommer X få ta med cykeln, det har jag inte sagt nåt om för då tjatar han sönder ett hål i huvudet på mig om när vi ska gå osv.. så det får bli en trevlig överraskning.

Vi går förbi martin och barnen och sätter småpojkarna i cykelvagnen så tror jag det blir lite lättare att hålla iordning på dom stora som kommer få cykla.

jag är för en gångsskull inte dödstrött, så himla skönt, annars brukar jag ligga som i en koma vid den här tiden.

hörrni, det är dags snart. 2 dagar!

No comments:

Post a Comment