Lnk juice

Tuesday 1 March 2011

riktig slapp och seg dag, fika på chapter hela morgonen och sen hämta X på lekis och gick förbi grönsaksaffären snabbt för att inhandla savoy cabbage.
vad är det på svenska? savoy kål?
sen hem och slänga i lite kött i ugnen och koka potatis till pojkarna som blev potatismos till lunch, marley sov ganska länge så jag och X slappa i soffan och jag tror minsann jag somna till några minuter,när marley vaknade så åt vi lunch och lekte lite.

jag och marley var uppe på övervåningen och städa i sovrummet, herregud vad mycket det låg överallt. nu har jag fyllt en hel ikea kasse med kläder som är antingen för stora eller som jag inte använder längre. så skönt att ha det fixat.

K är fortfarande inte hemma men kommer snart och då måste jag typ gå. Kettlebell klass står på menyn och jag längtar SÅÅÅ! har inte bestämt mig om jag ska ta upp Lauras erbjudade om att bli körd till gymet eller om jag ska stressa iväg dit. men antagligen andra alternativet för då har jag nåt att göra.

nu har K två lediga kvällar och det är bra för han har varit hemma med barnen väldigt mycket under senaste tiden, ska försöka trycka in nån powerwalk och gym när ungarna lagt sig.

okej måste ta och byta om

No comments:

Post a Comment