Lnk juice

Saturday 26 March 2011

herregud vilken svacka man kom in i såhär på lördagskvällen. hade jättebra morgon med ett tungt pass i parken då jag fick hoppa över nerfallna träd och gå på stora stockar som gick över vatten och massa situps och armhävningar och springande och jag vet inte vad. jag älskar outdoor fitness.. jag kommer bli så vältränad så ni anar inte.

tyvärr har K varit på ett riktigt dåligt humör och det har varit svårt att liksom inte ta till sig grejer han säger. samma visa varje gång men har hållt mig sysselsatt med min fina xavier då vi gick och handlade grejer för att baka stora amerikanska muffins. dom såg riktigt smarriga ut men jag låter bli dom ikväll och förhoppningsvis imorgon och alla andra dagar just nu :)

det ser bra ut på vågen och jag har gått ner mer, men det vore konstigt annars eftersom jag toktränar!

nu ska jag kolla på lite serier som jag har laddat hem. trött i huvudet

No comments:

Post a Comment