Lnk juice

Tuesday 12 April 2011

jag har fixat iordning en tränigsblogg, fast den är lite tom för alla mina bilder och sånt ligger på laptopen och den är ganska död eftersom laddaren beslutade sig för att lägga av för några dagar sen.
ska fixa en ny nåndag snart men det är faktiskt rätt skönt att inte ha igång den.

imorse när jag klev ut genom dörren för att lämna X på lekis så slog det lock för örat och jag hör knappt nåt ur den. varje gång jag försöker gäspa så klickar det till och gör ont och ibland känns det som vågor som rör sig där inne. whats going on? aldrig haft det såhär mycket så jag
ringde vårdcentralen i ren panik men det fanns ingen tid förrens 15:20 så jag får ta med ungarna och gå dit och kolla.

det står en kladdkaka i ugnen som jag ska ge till lilla S som är sjuk, den ser riktigt smarrig ut och jag vet att martin kommer bli glad :)

har varit en trött förmiddag och har försökt återhämta mig så gott jag kan från gårdagens träningspass, jag gjorde honey/mustard pork steaks med bramley apples och ett täcke med stekta champinjoner och rödlök som jag sen körde in i ugnen en halvtimma. vi får se om det går hem ikväll när K och X ska ha det. själv kommer jag slita röven av mig på dagens träningspass men mer om det i andra bloggen senare!

nu ska jag sätta på marley lite nya kläder och gå.

No comments:

Post a Comment